איך לנווט בהצלחה גיוס אנשי מכירות מובילים בארצות הברית עבור חברות ישראליות

גיוס אנשי מכירות לחברות ישראליות בארצות הברית מציע אתגרים והזדמנויות ייחודיים. מהשוני בתרבויות ועד לדינמיקה בשוק, בחברות שאינן מוכרות שנאלצות לגייס מרחוק, ועוד בסביבה הגיאופוליטית הנוכחית, למגייסים יש לא מעט אתגרים כדי למצוא את הכוח האדם הנכון  שיביא לחברה צמיחה והצלחה. שותפות עם  הד-הנטר המתמחה בשוק האמריקני יכולה להעניק יתרון אסטרטגי לחברות הישראליות.

השוני בין תרבויות: ברור שהשוני התרבותי יכול להשפיע על סגנונות התקשורת, הפעילויות העסקיות ובסופו של דבר, על הצלחת העסק. חברות ישראליות וההנהלות שלהן נהנות מגישה ישירה ומקצועיות יותר, בעוד שבארצות הברית מצליחים בסביבות מובנות ובתהליכים מודרכים. על-מנת לגשר על פערים אלו, מגייסים חייבים לפעול ברגישות והגוננות לתמיכה  באינטגרציה ושיתוף פעולה מוצלח בין צוותי הניהול, המוצר, השיווק וצוות המכירות.

חברות שאינן מוכרות: התחרות בשוק האמריקני היא חריפה, והבנת מגמות השוק חיונית לגיוס של חברות ישראליות באופן אפקטיבי.  רוב החברות סטארטאפ הישראליות אינן מוכרות בשוק האמריקני, ולא משקיעות בפעילות בתחום מיתוג מעסיק . התמודדות עם אתגר זה דורשת מהמגייסים להעביר בצורה אפקטיבית את ערך ההצעה של החברות הללו למועמדים פוטנציאליים, ולהדגיש גורמים כמו חדשנות, גמישות ופוטנציאל צמיחה.

גיוס מרחוק: רוב צוותי הניהול, גיוס ומשאבי אנוש בחברות ישראליות נמצאים בישראל, מה שמוסיף את האילוץ של הגיוס מרחוק. המגייסים ומנהלי הגיוס צריכים להסתגל לטכניקות ראיון וירטואליות, לתהליכי התמצאות מרחוק, לאתגרים הנלווים להערכת התאמה תרבותית ולמיומנויות תקשורת של המועמדים מרחוק. ברבים מהמקרים, לא ניתן לגשר על הפער הזה, ומגייסים יאלצו לנסוע לבצע ראיונות עם מספר רב של מועמדים במדינת היעד, תוך הוספת עלות משמעותית וזמן לא סביר לתהליך ההשמה.

האקלים הגיאופוליטי: עליית האנטישמיות והאי-יציבות הגוברת במזרח התיכון עשויים להשפיע על התפיסה של המועמדים את החברות הישראיליות. המגייסים יקבלו פחות קורות חיים והיענות למודעות מאשר בשנים קודמות, מנהלי הגיוס עשויים להתמודד עם שאלות לא נעימות מהמועמדים, ועובדים פוטנציאליים עשויים לקחת זמן רב יותר להחליט על הצטרפותם לחברה.

זמני הגיוס והעלויות: האתגרים המפורטים לעיל מגבירים את הזמן לגיוס והעלויות שלו באופן משמעותי. ברבים מהמקרים, החברה אינה מצליחה לגייס אנשי מכירות בארצות הברית ואז היא תפנה לשווקים המקומיים או האירופאיים . ההחלטה הזו עלולה להשפיע על השגת המטרות העסקיות של החברה מאחר ומחקרים הראו שחיוני לגייס אנשי מכירות מקומיים  כאשר החברה מתרחבת בשוק האמריקאי.

 

שותפות עם הד-הנטר מתמחה עשויה להיות גישה אסטרטגית לחברות המחפשות לגייס פרסונת מכירות מובילה בשוק האמריקני. הד-הנטרים יכולים לזהות במהירות מועמדים עם מיומנויות מסוימות, תוך השימוש בידע וברשת קשרים בשוק האמריקני כדי למשוך אנשים מקצועיים ובכירים. בנוסף, מחקרים מציינים כי כמעט 72% מהמנהלים הבכירים מעדיפים לעבוד עם הד-הנטר כאשר הם מתבקשים לשקול מעבר מקצועי ברמת הניהול לשם הבטחת סודיות. הצלחה בהשגת מטרות הגיוס של החברה תבטיח כי חברות ישראליות תישארנה גמישות ותצלחנה להתרחב ולהביא טלנטים.

Dona Inselberg

Global Talent Expert | Executive Search

Dona Inselberg

Global Talent Expert | Executive Search