קורס העצמה בגיוס
בואו לשפר את ארגז הכלים של צוות הגיוס שלכם!
קורס העצמה בגיוס
בואו לשפר את ארגז הכלים של צוות הגיוס שלכם!
יש לכם משרות אטרקטיביות
יש לכם מערך גיוס מפואר
יש לכם צוות מגייסות מצוינות
ובכל זאת...
אתם מתקשים לגייס את העובדים המתאימים למשרות שלכם
היום זה כבר ברור
שלהיות מגייס זה מקצוע לכל דבר
וכמו בכל מקצוע
צריך להכיר את כללי השוק המשתנה
ללמוד את השיטות והטכניקות המתקדמות ביותר
ולהתנסות בשטח
קורס העצמה בגיוס
קורס ראשון בסוגו
ייחודי
ומותאם לעולם הגיוס המשתנה
נושאי הקורס
סשן מעצים ומחזק, שיוצר בהירות למגייסים ונותן להם רגע של הצצה מלמעלה על התפקיד שלהם בארגון, ועל עצמם בתוך התהליך. זמן להתחבר מחדש לערך העצמי שלי כמגייס, לשאיפה להתמקצע כל הזמן וליצור תמונה אידיאלית ממנה ניתן לגזור מטרות וליעל את תהליך הגיוס.
האם פרופיל הלינקדאין של המגייס/ים בארגונך מוסיף למיתוג המעסיק או ההפך ?
בסשן זה נשדרג את הפרופילים הקיימים וניצור פרופילים "מוכרים" לכל מגייס, פרופיל שמתחבר למיתוג המעסיק של הארגון תוך הדגשת היבטים מקצועיים ושווקיים.
הבסיס להצלחת תהליך גיוס נמצא בשורש התהליך בשלב חקירת המשרה !. החקירה מובילה להבנת המשרה מכל צדדיה, מקצועית, אישיותית, הבנה של הצורך של המנהל, הצוות, והארגון. המשתתפים מקבלים מתודולוגית חקירת משרה מוסדרת שהוכנה על סמך נסיון רב בניהול תהליכי גיוס מצליחים.
בהתבסס על חקירת המשרה, נדבר על כל האספקטים של פרסום משרה, ובכלל זה בניית המסרים לקהלים שנבחרו, הכנת טקסטים, אימג'ים מדיות וכו. נדבר על הפרסום ככלי מכירתי שעונה לצרכי הקורא (המועמד) ואיך יוצרים פרסומות שתיגענה. סשן שמוציא את הקריאטיביות שבנו !
גיוס בכלל וסורסינג בפרט מחייבים התחדשות מתמדת ולימוד על בסיס קבוע של כלים חדשים. זהו מפגש סורסינג ייעודי לצוות שלכם ומושתת על שיחה מוקדמת, הכרות של הכלים והיכולות הקימות ובנית המקפצה לרמה הבאה, ובכלל זה בניית אסטרטגיית סורסינג לכל משרה איתה נפגשים בתהליכי גיוס.
מה המשמעות של רתימת הארגון להבאת מועמדים, מהם תהליכי חבר מביא חבר ואיך עושים אותם נכון ואפקטיבי. דרכים שונות לתגמול חמ"ח, וגם איך עורכים מסיבת לינקדאין להשגת יעדי גיוס – כל השלבים!
מי הם המגייסים החיצוניים שפועלים איתנו בתהליך הגיוס ואיך להפוך אותם לשותפים לדרך, שיעבדו איתנו בפשן ונחישות להצלחה. חברות השמה והד הנטרים – איך עובדים מולם – כל המתודולוגיות והטיפים לתהליך משותף מוצלח.
מקור גיוס מוצלח מאוד הן קהילות !, בניית וניהול קהילה מצריך מחויבות, זמן ומחשבה. נלמד איך כחברה ניתן לבנות קהילות מוצלחות ופעילות מתוכן יגיעו מועמדים מתאימים עתידיים לחברה.
הפניה הראשונה למועמד (שמצאנו בתהליכי סורסינג), הינה קריטית ליצירת סקרנות ולהנעת המועמד לחזור אלינו. נדבר על עשה ואל תעשה בפניות למועמדים, איפה ניתן לפנות אליהם ומתי, כל הטקטיקות לפניה ראשונה יעילה, אומנות הפרסונליזציה ומה בעצם אנחנו רוצים שיקרה בשלב זה.
לאחר קבלת פרטי הקשר מתקיימת השיחה הראשונה עם המועמד, והיא הבסיס למערכת היחסים של המגייס עם המועמד, אך יוצרים פתיחות ואמון כבר בשיחה הראשונה. נדבר על מטרת השיחה, איך לומדים את המניעים, החלומות וההתלבטויות של המועמד, וההבדלים בשיחות למועמדים שונים. ולמה זו השיחה הכי חשובה בתהליך!
ניהול ראיון משלב הכנתו ועד ביצועו, הכנת השאלות לראיון מקצועי ואישיותי בהתבסס על חקירת המשרה
+ הידע שרכשנו על המועמד, איך מכינים את הגורמים בתהליך לראיונות באמצעות Kickoff למשרה. ניהול בראיונות טלפונים ופרונטליים ומתן כלים אבחוניים, ואימוניים לשדרוג יכולות הראיון של המגייסים במתודולוגיות NLP ועוד.
נדבר על המתודולוגיה של לויי מועמד בתהליך הגיוס, הכוללת יצירת חיבור עם המועמד, אוזן קשבת, תחושה שיש עם מי להתייעץ ומישהו לבטוח בו, נדון בפעולות שיש לנקוט מול מועמד במעבר משלב לשלב, ואיך יוצרים חווית מועמד חיובית בתהליך גם למועמדים שלא ממשיכים איתם.
תהליכי גיוס מורכבים מהרבה שלבים, הרבה מועמדים והרבה מאוד משימות, ולכן יש חשיבות מכרעת בהסתכלות על כל משרה כפרויקט שיש לו התחלה אמצע וסוף ושלבים מוגדרים. סדר ותיעוד של התהליך הינם קריטיים והמידע שנאסף בתהליך לא יסולא בפז והינו נכס חשוב לארגון. הסשן הזה ידבר על איך מנהלים פרויקט כזה בצורה מיטבית זאת בתמיכת מערכת ה-ATS בה עובדים בארגון. (אופציונלי), כמו כן על דוחות, KPIs ושיפור מתמשך של התהליך.
הגענו לשלב בו שני הצדדים מעוניינים להתקדם! כעת עוברים לשלב המשא ומתן. לצורך כך יש להכין של ההסכם, התנאים של החבילה וגבולות המשא ומתן. איך מגיעים לשלב זה במצב בו יודעים כמעט בודאות שהמועמד יחתום, איך עושים תיאום ציפיות בתהליך כך שבשלב ההסכם אין התנגדויות ואם יש איך מטפלים בהן. שלב קריטי להבאת מועמד מרוצה !
אנשי הגיוס מעורבים בתהליכים של מכירה וקניה במקביל, הם "קונים" עובד מתאים לתפקיד ו- "מוכרים" את החברה והתפקיד למועמדים ! מהצד השני נמצא מועמד שגם הוא מבצע תהליכי קנית המשרה ומכירת עצמו. בחלק זה של הקורס, נשפר את המיומנויות המכירתיות של המגייסים בכל שלב בפאנל הגיוס, באמצעות כלים, ומתודולוגיות מכולם המכירות. התייחסות משמעותית לטיפול בהתנגדויות.
גייסנו בשעה טובה מועמד ועכשיו צריך לסגור את המשרה, לעדכן מועמדים בתהליך, ולשמר מידע. איך סוגרים משרה בצורה נכונה ?, איך מטפלים במועמדים שלא התקבלו? מה קורה מהרגע שמועמד חותם עד שהוא מתחיל לעבוד ואיך עושים העברה נכונה של מועמד שהתקבל לתהליך Onboarding וחיזוק הקשר עם המועמד. – כל זאת ועוד בסשן זה.
אנשי הגיוס כבר הטמיעו כלי AI בתהליך הגיוס ובאמצעות כלים אילו חוסכים זמן בתהליך, משפרים אותו ונהיים יותר מקצועיים ומדויקים. בקורס נלמד על כלי AI שניתן לשלב בשלבים השונים של תהליך הגיוס, משלב הגדרת המשרה, פרסום המודעה, שאלות למועמדים וכו
סשן מעצים ומחזק, שיוצר בהירות למגייסים ונותן להם רגע של הצצה מלמעלה על התפקיד שלהם בארגון, ועל עצמם בתוך התהליך. זמן להתחבר מחדש לערך העצמי שלי כמגייס, לשאיפה להתמקצע כל הזמן וליצור תמונה אידיאלית ממנה ניתן לגזור מטרות וליעל את תהליך הגיוס.
האם פרופיל הלינקדאין של המגייס/ים בארגונך מוסיף למיתוג המעסיק או ההפך ?
בסשן זה נשדרג את הפרופילים הקיימים וניצור פרופילים "מוכרים" לכל מגייס, פרופיל שמתחבר למיתוג המעסיק של הארגון תוך הדגשת היבטים מקצועיים ושווקיים.
הבסיס להצלחת תהליך גיוס נמצא בשורש התהליך בשלב חקירת המשרה !. החקירה מובילה להבנת המשרה מכל צדדיה, מקצועית, אישיותית, הבנה של הצורך של המנהל, הצוות, והארגון. המשתתפים מקבלים מתודולוגית חקירת משרה מוסדרת שהוכנה על סמך נסיון רב בניהול תהליכי גיוס מצליחים.
בהתבסס על חקירת המשרה, נדבר על כל האספקטים של פרסום משרה, ובכלל זה בניית המסרים לקהלים שנבחרו, הכנת טקסטים, אימג'ים מדיות וכו. נדבר על הפרסום ככלי מכירתי שעונה לצרכי הקורא (המועמד) ואיך יוצרים פרסומות שתיגענה. סשן שמוציא את הקריאטיביות שבנו !
גיוס בכלל וסורסינג בפרט מחייבים התחדשות מתמדת ולימוד על בסיס קבוע של כלים חדשים. זהו מפגש סורסינג ייעודי לצוות שלכם ומושתת על שיחה מוקדמת, הכרות של הכלים והיכולות הקימות ובנית המקפצה לרמה הבאה, ובכלל זה בניית אסטרטגיית סורסינג לכל משרה איתה נפגשים בתהליכי גיוס.
מה המשמעות של רתימת הארגון להבאת מועמדים, מהם תהליכי חבר מביא חבר ואיך עושים אותם נכון ואפקטיבי. דרכים שונות לתגמול חמ"ח, וגם איך עורכים מסיבת לינקדאין להשגת יעדי גיוס – כל השלבים!
מי הם המגייסים החיצוניים שפועלים איתנו בתהליך הגיוס ואיך להפוך אותם לשותפים לדרך, שיעבדו איתנו בפשן ונחישות להצלחה. חברות השמה והד הנטרים – איך עובדים מולם – כל המתודולוגיות והטיפים לתהליך משותף מוצלח.
מקור גיוס מוצלח מאוד הן קהילות !, בניית וניהול קהילה מצריך מחויבות, זמן ומחשבה. נלמד איך כחברה ניתן לבנות קהילות מוצלחות ופעילות מתוכן יגיעו מועמדים מתאימים עתידיים לחברה.
הפניה הראשונה למועמד (שמצאנו בתהליכי סורסינג), הינה קריטית ליצירת סקרנות ולהנעת המועמד לחזור אלינו. נדבר על עשה ואל תעשה בפניות למועמדים, איפה ניתן לפנות אליהם ומתי, כל הטקטיקות לפניה ראשונה יעילה, אומנות הפרסונליזציה ומה בעצם אנחנו רוצים שיקרה בשלב זה.
לאחר קבלת פרטי הקשר מתקיימת השיחה הראשונה עם המועמד, והיא הבסיס למערכת היחסים של המגייס עם המועמד, אך יוצרים פתיחות ואמון כבר בשיחה הראשונה. נדבר על מטרת השיחה, איך לומדים את המניעים, החלומות וההתלבטויות של המועמד, וההבדלים בשיחות למועמדים שונים. ולמה זו השיחה הכי חשובה בתהליך!
ניהול ראיון משלב הכנתו ועד ביצועו, הכנת השאלות לראיון מקצועי ואישיותי בהתבסס על חקירת המשרה
+ הידע שרכשנו על המועמד, איך מכינים את הגורמים בתהליך לראיונות באמצעות Kickoff למשרה. ניהול בראיונות טלפונים ופרונטליים ומתן כלים אבחוניים, ואימוניים לשדרוג יכולות הראיון של המגייסים במתודולוגיות NLP ועוד.
נדבר על המתודולוגיה של לויי מועמד בתהליך הגיוס, הכוללת יצירת חיבור עם המועמד, אוזן קשבת, תחושה שיש עם מי להתייעץ ומישהו לבטוח בו, נדון בפעולות שיש לנקוט מול מועמד במעבר משלב לשלב, ואיך יוצרים חווית מועמד חיובית בתהליך גם למועמדים שלא ממשיכים איתם.
תהליכי גיוס מורכבים מהרבה שלבים, הרבה מועמדים והרבה מאוד משימות, ולכן יש חשיבות מכרעת בהסתכלות על כל משרה כפרויקט שיש לו התחלה אמצע וסוף ושלבים מוגדרים. סדר ותיעוד של התהליך הינם קריטיים והמידע שנאסף בתהליך לא יסולא בפז והינו נכס חשוב לארגון. הסשן הזה ידבר על איך מנהלים פרויקט כזה בצורה מיטבית זאת בתמיכת מערכת ה-ATS בה עובדים בארגון. (אופציונלי), כמו כן על דוחות, KPIs ושיפור מתמשך של התהליך.
הגענו לשלב בו שני הצדדים מעוניינים להתקדם! כעת עוברים לשלב המשא ומתן. לצורך כך יש להכין של ההסכם, התנאים של החבילה וגבולות המשא ומתן. איך מגיעים לשלב זה במצב בו יודעים כמעט בודאות שהמועמד יחתום, איך עושים תיאום ציפיות בתהליך כך שבשלב ההסכם אין התנגדויות ואם יש איך מטפלים בהן. שלב קריטי להבאת מועמד מרוצה !
אנשי הגיוס מעורבים בתהליכים של מכירה וקניה במקביל, הם "קונים" עובד מתאים לתפקיד ו- "מוכרים" את החברה והתפקיד למועמדים ! מהצד השני נמצא מועמד שגם הוא מבצע תהליכי קנית המשרה ומכירת עצמו. בחלק זה של הקורס, נשפר את המיומנויות המכירתיות של המגייסים בכל שלב בפאנל הגיוס, באמצעות כלים, ומתודולוגיות מכולם המכירות. התייחסות משמעותית לטיפול בהתנגדויות.
גייסנו בשעה טובה מועמד ועכשיו צריך לסגור את המשרה, לעדכן מועמדים בתהליך, ולשמר מידע. איך סוגרים משרה בצורה נכונה ?, איך מטפלים במועמדים שלא התקבלו? מה קורה מהרגע שמועמד חותם עד שהוא מתחיל לעבוד ואיך עושים העברה נכונה של מועמד שהתקבל לתהליך Onboarding וחיזוק הקשר עם המועמד. – כל זאת ועוד בסשן זה.
הפרטים החשובים
10 מפגשים
משך כל מפגש 4 שעות
סדנה פרונטלית
מתקיימת בארגונכם
סדנה מותאמת לצורכי הגיוס
של ארגונכם
נשמח לחזור אלייך
למה אנחנו?
נרשמתי לקורס במטרה לרכוש כלים מקצועיים בשביל להתפתח בתחום הגיוס הטכנולוגי וקיבלתי המון ידע וניסיון פרקטי שבטוח יעזור לי בהמשך הדרך. שמחה שלקחתי חלק בקורס הזה!
רעות
כמות הידע והבטחון לצאת לדרך חדשה היה עצום!אני ממליצה בחום על תחיה ונועה האלופות
קרן
בזכות הקורס למדתי המון על תהליך הגיוס ולמדתי כלים אפקטיביים להבנת התהליכים בעולם הגיוס כמגייסת מתחילה. תחיה ונועה תורמות מניסיונן ומהידע העשיר שלהן, ואין ספק שזה יכול לסייע להשתלב בקלות בתפקיד כמגייסת
יאנה
הקורס נתן לי כלים מעמיקים להבנת התהליכים בעולם הגיוס כמגייסת מתחילה, מעבר לתכנים המקצועיים והמעמיקים בקורס תחיה ונועה תורמות מניסיונן ומהידע העשיר שלהן, משתפות בהמון טיפים וכלים שימושיים שמהווים נכס לתחילת הדרך.
הדס
צוות המנחות
נועה וייסבורד
תחיה אלונה אלתר
מייסדת ומובילה מוצר חדשני בשוק הישראלי שהוא הרבה יותר מקו"ח: UseeMe
בעלת חברת TopExpert עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בניהול מערך השמה למנהלים, גיוס בתחומי ההייטק והתעשייה המסורתית, מלווה בתהליכי מנטורינג מנהלים רבים בשוק העבודה ובעלת קשרים ענפים בתחום
נושמת ואוהבת חיבורים, לקוחות, מתאמנים וחיה איתם בחוויה מרגשת של עוד ועוד
אשת עסקים המביאה יותר מ 20 שנות נסיון בשוק ההייטק בתפקידי מכירות ושווק בכירים מול השוק הישראלי והבין לאומי.
כיום מנהלת את חברת Connectim – חברת השמה והד-האנטינג של בכירים, אנשי מכירות, שווק, פיתוח עיסקי ומומחים טכנולוגיים
מובילת דעה בתחום המכירות, השווק והגיוס, מנחה ומרצה בתחומים כולל הכשרות לעסקים בתחום הלינקדאין , יצירת לידים, קמפיינים, מומחית ברשתות חברתיות
תחיה אלונה אלתר
אשת עסקים המביאה יותר מ 20 שנות נסיון בשוק ההייטק בתפקידי מכירות ושווק בכירים מול השוק הישראלי והבין לאומי.
כיום מנהלת את חברת Connectim – חברת השמה והד-האנטינג של בכירים, אנשי מכירות, שווק, פיתוח עיסקי ומומחים טכנולוגיים
מובילת דעה בתחום המכירות, השווק והגיוס, מנחה ומרצה בתחומים כולל הכשרות לעסקים בתחום הלינקדאין , יצירת לידים, קמפיינים, מומחית ברשתות חברתיות
נועה וייסבורד
מייסדת ומובילה מוצר חדשני בשוק הישראלי שהוא הרבה יותר מקו"ח: UseeMe
בעלת חברת TopExpert עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בניהול מערך השמה למנהלים, גיוס בתחומי ההייטק והתעשייה המסורתית, מלווה בתהליכי מנטורינג מנהלים רבים בשוק העבודה ובעלת קשרים ענפים בתחום
נושמת ואוהבת חיבורים, לקוחות, מתאמנים וחיה איתם בחוויה מרגשת של עוד ועוד