מינוף המכירות בלקוחות קיימים באמצעות Sales Navigator
כולם יודעים את העלות הגבוהה של רכישת לקוח חדש לעומת העמקת המכירות בלקוח קיים. מכירות חוזרות וחידושים הם הדם הזורם במודלים מבוססי מנויים, ומנועי הכנסה חיוניים עבור חברות מכל הסוגים.
Sales Navigator הינו אחד הכלים היותר מעולים לאיתור לקוחות חדשים ותהליכי Lead Generation, אך האם יש ערך ל Sales Navigator גם בתהליכ פארמינג, Retention ו – Up sale ?
אספתי כמה טיפים מעולים למיקסום המכירות ותהליכי Retention ו Customer support אצל לקוחות קיימים באמצעות Sales Navigator.
>>>>>> לסדנאות לינקדאין ו- Sales Navigator לאנשי מכירות ? מוזמנים להיות איתי בקשר במייל: Tchia@connectim.co.il <<<<<<<
>>>>>> ליעוץ בתחום הלינקדאין ו sales Navigator מוזמנים להיות איתי בקשר במייל: Tchia@connectim.co.il הקליקו כאן <<<<<<<
עבור כל לקוח חדש בצעו את המהלכים הבאים:
למי שעדין לא מכיר, Sales Navigator מאפשר גם להתחבר אבל גם לעקוב אחרי אנשים (Leads) וחברות (accouns) באמצעות פעולת ה Save.
עקבו אחר כל לקוח שלכם באמצעות account Save
שמרו גם על חברות הבת, לא רק על חברות האם.
עקבו אחרי כל האנשים איתם אתם בקשר בארגון וגם מקבלי החלטות כ- Leads באמצעות Save lead.
התחברו לכל האנשים איתם אתם בקשר בארגון וגם מקבלי החלטות כ- Leads באמצעות Save lead.
כל פעם שאתם רואים מידע שחשוב לכם לשמור לשימוש עתידי, שימרו אותו ב info של הישות (account או lead), בפרופיל שלהם ב Sales Navigator
עבור כל לקוח בצעו מעקב שוטף
Sales navigator יתריע בפניכם ויציג מידע חשוב לגבי leads & accounts, כל מידע כזה יאפשר לכם לשפר ולחזק את מערכת היחסים שלכם עם הלקוח ולמקסם מכירות
דוגמאות עבור התראות ל accounts:
Sales navigator יתריע בפניכם על כל account שנמצא בצמיחה, יש להבהיר שהגידול המופיע הוא גידול של גיוסים. למה יכול המידע הזה להועיל ? – גידול של גיוסים מוביל לעוד רשיונות, ציוד, תמיכה, ועוד, כלומר למכירות חוזרות.
Sales navigator יתריע בפניכם על כל account שנמצא בירידה בגיוסים, גם לזה יש משמעות עבורכם.
Sales navigator יתריע כאשר יצאה ידיעה חדשותית לגבי Account במגזינים אינטרנטיים מובילים.
Sales navigator יתריע כאשר Account גייס מקבל החלטות חדש. ועוד…
דוגמאות עבור התראות ל Lead:
Lead שיתף עדכון או מאמר
Lead הוזכר בחדשות
שינויים בתפקידים של מקבלי החלטות או אנשים איתם אתם עובדים בחברה באותה חברה או מעבר לחברה אחרת
ניראות והבאת ערך
הגיע הזמן להיראות, פרסום וניראות כבר אינו רק התפקיד של השווק, אלא גם שלכם אנשי המכירות, ה CS , פריסיליים על העוסקים בהליך המכירה !!
לאחר שהתחברתם ללקוחות שלכם, בדקו מה מעניין אותם, על מה הם כותבים, מילות מפתח מקצועיות מובילות בפרופילים שלהם ותחומי עניין מקצועיים (ראו אחרי איזה דפים עוקבים וכו).
פרסמו פוסטים , מאמרים , ועוד רלוונטים ללקוחות שלכם. את התוכן פרסמו בפוסטים בלינקדאין כמובן, כיון של Sales Navigator אין אפשרות פרסום פוסטים.
העמקת הקשר בתוך לקוח קיים
בתוך לקוחות חדשים , מסתתרים לעיתים קרובות מרכזים נוספים עם פוטנציאל לגידול ומכירה, בצעו באופן קבוע את הפעולות הבאות:
עובדים עם גורם בארגון באופן קבוע – למשל מנהל צוות פיתוח, מיצאו באמצעות החיפוש המדהים של Sales Navigator עוד בעלי תפקידים וצוותים דומים בארגון, ופשוט התחברו, ועיקבו.
הפניות פנימיות – בקשו מאנשים איתם אתם עובדים בארגון על בסיס קבוע של פעם ב X זמן הפניה לאנשים נוספים בארגון שיכולים להתעניין באותו מוצר/שרות.
הפניות חיצוניות – בקשו מאנשים איתם אתם עובדים בארגון על בסיס קבוע של פעם ב X זמן הפניה לקוליגות בארגונים אחרים שיכולים להתעניין באותו מוצר/שרות